søndag 28. april 2013

Lørdag - bytur!

Vi hadde en døds bra fest.. Fem kamerater, bra musikk og pils! Herlig..  Det var høy partyfaktor og det ble fem fulle Menn som reiste utpå byen.. Det var sykt mye mennesker ute, sol og pent vær gjør nok sitt.. Vi gikk fra bar til bar.. Koste oss.. Skikkelig show! Jeg flørtet litt og så Nina innimellom.. Mona var også ute, men hun flørtet besatt med en eller annen type.. Så det ble ikke noe styr.. Jeg ble sittende å prate med en Svensk jente, hu var utrolig vakker.. Nyskilt, passe høy, slank og mørk.. Mørke øyne.. Nesten litt mystisk.. Vi pratet en stund satt litt diskre i et hjørne.. Jeg lurte en hånd strykende over låret hennes.. Vi ble sittende en stund og jeg spurte om vi ikke skulle gå oss en tur.. Hun nikket, jeg gikk bortover hun kom bak, vi forsvant bort i en heller dø del av byen.. Jeg tok henne i hånda.. Vi gikk fant oss en benk, satt å pratet.. Klinte.. Hun var vakker, pratet om alt mulig.. Jeg var opptatt av henne, kroppen og ville alt med henne.. Vi gikk i et smug, det var mørk.. Jeg pushet henne opp mot veggen.. Hun smilte vi klinte..
Jeg så på henne.. Fortalte henne hvor vakker hun er.. Strøk over brystene hennes.. Lot hendene gli ned i buksen hennes og kjente hun var nybarbert.. Strøk over fitta hennes.. Hun lukket øynene.. Så på meg.. Fortalte meg at det ikke blir mer.. Hun ville ikke ha sex her.. Jeg smilte.. Kysset henne.. Strøk.. Vi koste lenge.. Jeg strøk over fitta utenpå buksen hennes.. Gnikket litt.. Hun stønnet lett.. Jeg åpnet knappen i buksa hennes..Kysset henne intenst.. I det jeg lot hånda vandre ned og var rask med å la en finger gli inn.. Fingret henne.. intenst.. Hun stønnet.. Vi sto slik, tett.. Klinte mens jeg fingret henne..
-          Herregud så deilig hvisket hun..

Den ene fingeren gikk fra en til to.. Hun pustet og klynket, men rolige lyder.. Jeg lirket buksa hennes ned, så hun sto med den på knærne.. Jeg smilte.. Snudde henne så hun sto med ryggen mot meg.. Bøyde henne sakte fremover mens jeg kysset halsen hennes.. Og i en rask bevegelse åpnet jeg buksa, trakk den ned og presset kuken inn..
-          Åååå herregud så deilig hvisket hun…
-          Mmm du er digg, sa jeg stille

Jeg sto tett inntil henne, begynte rolig og gli inn og ut, sakte.. Beveget den inn og ut sakte.. Ømt.. Forsiktig.. Gle sakte inn og ut.. Holdt henne rundt hoftene..
Hun klynket og stønnet stille.. Jeg gle inn og ut.. Øket tempoet litt.. Kjente dette var sykt digg..
Jeg kjørte på mer intenst.. Knullet henne i raske bevegelser bakfra.. Hun stønnet høyere nå.. Som om hun bare ga faen i hele verden.. Jeg kjørte på.. Hun klynket.. Jeg tok henne hardt.. Hun stønnet…
-          Åååå deilig!! Jaa… Deilig..
-          Mmm du er så deilig, jeg kommer snart stønnet jeg..

Jeg kjørte på og tok henne hardt, sto bak henne og klasket inn og ut.. Holdt henne fast og knullet henne.. Mmm så digg.. Du er rå deilig!
-          Herregud jeg kommer, jeg kommer stønnnet jeg..
-          Ikke kom inni meg stønnet hun…

Jeg kjørte på og trakk meg ut rett før.. Runket litt… Og..
-          Åååååhh herregud.. Jeg eksploderte og sprutet.. Fy så digg stønnet jeg…

Vi sto tett sammen slik, pustet lett.. Før vi trakk på oss buksene.. Så på henne smilte..
-          Hva nå? Smilte hun..
-          Du er så vakker smilte jeg..
-          Skal vi dra hjem til meg? Spurte hun..
-          Ja gjerne.. Jeg strøk henne over kinnet..  Hvordan skulle jeg komme meg ut av dette da…

Vi gikk mot veien, hun så noen taxier stå litt nede i et kryss..  Hun ville ned og prøve å hooke en taxi og sprang ned mot dem.. Jeg gikk rolig andre veien og smatt ned i et smau så jeg var borte.. Hooket en taxi selv og kom meg hjemover… Frekt… Men ingen alternativ..
Kom hjem, der lå Nina og sov.. Jeg smatt oppi sengen og sovnet…

Voknet i dag, Nina lå tett inntil meg og gnikket seg mot meg.. Kysset meg og hvisket at hun var kåt.. Jeg  stønnet og var råkåt som alltid dagenderpå… Smilte til henne.. La på ryggen og så på henne, hun vre seg over meg og senket seg nedpå…Hun satt rolig og roterte rundt.. Jeg stønnet.. Hun roterte rundt på meg og det presset rundt kuken min.. Nydelig.. Lå rolig, lot henne jobbe.. Hun begynte å øke tempoet, ridde meg mer intenst.. Heftig.. Jeg stønnet.. Deilig å kjenne kroppen hennes klaske opp og ned på meg.. Hun stønnet, pustet mens hun jokket opp og ned..
La seg over meg.. kysset meg..
-          Mmm deilig Chris.. Underlivet dabbet opp og ned… Herregud så digg, stønnet hun..
-          Mmmm herlig Nina, ri meg.. Intenst…
-          Åhh digg Chris… Jeg er sliten stønnet hun…

Jeg tok hintet, kastet henne på rygg..  Så på henne..Fingret henne litt.. Hun stønnet.. Vre seg.. Jeg gle inn i henne.. Sakte, inn og ut.. ømt.. Deilig..
-          Åååå Chris, deilig!!
-          Mmm, du er så god Nina..

Jeg gle inn og ut.. Ømt.. Mykt.. Deilig.. Hun stønnet… Jeg bare gle inn og ut lenge i et ømt deilig tempo.. 
-          Ååå ja Chris, så godt.. Mmm…
-          Mmmm deilig.. Jeg hvisket til henne.. Kysset henne på halsen..

Jeg kjente jeg snart kom, øket tempoet.. Og tok henne hardt.. Knullet fitta hennes mer raskt og intenst.. Jeg kjørte på.. Tok henne hardt.. Presset bena litt bakover og tok henne mer intenst.. Herregud så digg.. Hun stønnet høyere.. Jeg øket tempoet og tok henne så hardt jeg klarte…. 
-          Åååå Jaaaa Nina, jeg kooommmer.. Jeg gle inn og ut og pumpet meg tom… Falt ned over henne…. 
Lå tett, pustet.. Kjente huden hennes.. Vi koste.. Jeg så på klokken.. Kun 08.00.. Nettopp lagt meg jo.. Herregud…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar