fredag 26. april 2013

Forført på treningssenter av elskerinnen.. Deretter...

Kom hjem fra jobb Torsdag, var sliten og trett, Nina var kommet hjem og hadde laget middag.. Vi spiste og slappet av litt.. Jeg bestemte meg for å gå på treningssenteret en tur.. Går å pumper litt jern på et ubemannet ekspress senter..
Kom meg i treningsklærne og til senteret.. Begynte litt lett oppvarming.. Det er et forholdsvis lite senter, men sånn ca 10-15 personer som er det til enhver tid ca..

Jeg varmet opp med litt sykling før jeg begynte å pumpe, da fikk jeg øye på Mona som satt på en benk og løftet litt.. Hun var alene, strålte, smilte og vinket når hun så meg.. Vi ble stående og prate litt.. Først når hun snudde seg så jeg hva hun hadde på seg, en tett tights.. Som jeg har skrevet tidligere har Mona kanskje verdens deiligste rumpe.. Ja jeg mener rumpe som alle supermodeller kan misunne henne.. Den er rett og slett helt syk..

Mona vrikket nok litt ekstra på den og tightsen delte hennes herlige rumpeballer..  Jeg ble helt svimmel og kjente blodet strømmet til mellom bena mine.. Måtte bare komme meg i et apparat og pushe litt så ikke hele senteret skulle få med seg mitt jern mellom bena..

Jeg klarte bare ikke å holde øynene unna Mona… Det ble en heller dårlig start på treningsøkten... Jeg tok meg i sellen og fikk litt fokus, snudde ryggen litt til Mona og begynte å pumpe.. Satt i et apparat for magemuskler når plutselig Mona kom bak meg og hvisket i øret, jeg vil ha deg.. Er så kåt..
Jeg klarte ikke å konsentrere meg og ble helt satt ut.. Mona gikk foran meg og begynte å tøye ut, hun la seg ned og sto på alle fire og tok noen tøye øvelser som gjorde at jeg ble enda kåtere, tightsen strammet rundt rumpen og den sto foran meg så sykt deilig.. Jeg ble bare sittende å studere..  Det var jeg ikke alene om på senteret for å si det slik..
Mona reiste seg, kom bort og hvisket, ta meg, ta meg Chris.. Før hun gikk og tøyde mer..

Jeg reiste meg, gikk ut.. Mona fulgte etter.. Jeg satt meg i bilen, Mona satte seg på andre siden..  Ingen sa noe, jeg bare kjørte av sted og kjørte rett hjem til henne og sprang opp og inn til henne..

Hun kom inn og bare hoppet opp rundt meg.. Vi klinte..
-          Herregud Mona, du vet jeg digger rumpen din også frister du på den måte..
-          Frister? Jeg bare trente jeg..
-          Du! Bare trente, du gikk å vrikket den deilige stumpen din foran øynene mine. Jeg masserte rumpe ballene hennes..

Mona lo.. Kysset meg.. Ta meg, Chris..

Jeg kastet henne på sengen, hun snudde seg på alle fire og jeg trakk ned tightsen hennes.. Masserte rumpeballene og bare trengte inn i henne.. Hun stønnet.. Jeg bare begynte å pumpe intenst..
-          Fy faen så deilig Chris, knull meg hardt!
-          Mmm, rumpen din er så digg.. Jeg kjørte på..

Jeg sto på kne bak Mona, klasket inn og ut, holdt rundt hver rumpeballe og knullet så intenst jeg kunne.. Tok henne i raske intense bevegelser.. Mona stønnet høyere og høyere..
-          Ja, Chirs, Ja!!  Ta meg! Det er så godt, Chris..

Jeg lirket en finger inn i rumpen hennes og tok henne mer intenst.. Kjørte på.. Og kjente jeg nærmet meg mer og mer.. Hun vre seg..
-          Jeg kommer snart Mona.. Nærmer meg.. Stønnet jeg..
-          Mmmm stønnet Mona…

Jeg øket tempoet, og kjørte på.. Klasket på og vi stønnet i kor.. Jeg eksploderte og sprutet i henne.. Ååå fy faen så digg det var.. Jeg bare sto bak henne og pustet.. Sykt deilig…
-          Takk Chris, jeg var så sykt kåt i dag og trengte virkelig deg og et intenst kjapt knull..
-          Mmmm det var helt vilt deilig!!
-          Ja, det er så digg med våre intense minutter sammen, hun lå og smilte..
-          Jeg må vel komme meg hjem i dusjen.. Jeg var helt kliss av svette..
-          Kos deg Chris, vi snakkes igjen…

Jeg forsvant ut, og satte meg i bilen.. Lo litt for meg selv når jeg kjørte hjemover.. Fikk i det minste trent litt.. I det jeg kom inn døren så jeg at Nina hadde satt seg i jacuzzien ute.. Jeg listet meg forbi og rett i dusjen..  Fikk vasket meg og gikk naken ut og satte meg med Nina..Hun hadde åpnet en flaske Champis og vi koste oss.. Jeg la armen rundt Nina og kysset henne..
-          Gleder meg til vi skal legge oss Nina… Jeg smilte og kysset henne…
-          Mmm, jeg også er kåt jeg Chris.. Hun smilte..
-          Du får vente litt Nina.. Vi får kose oss her litt med champis og boblebad.. Jeg måtte ha litt pauseJ
-          Mmm ja jeg vet, jeg skal vente og vet det er verdt å vente..

Vi satt å koste og pratet lenge.. Glemt var økten med Mona for en halv time siden og jeg kjente det begynte å vokse litt mellom bena når Nina strøk meg på låret..
-          Skal vi finne sengen??
-          Yes, jeg smilte..
-          Mmmm, gleder meg smilte Nina og kysset meg..

Vi gikk til sengs.. Jeg smilte la meg på rygg og hvisket til Nina, legg deg over meg i 69.. Nina la seg over meg og jeg begynte å slikke henne intenst.. Fingret og slikket.. Nina startet en intens suge økt.. Nydelig behandling, vi lå slik.. Jeg digget det.. Hun smakte så frisk og deilig.. Samtidig sugde hun meg så sykt deilig!
Jeg fingret henne i begge hul, hun vre seg og stønnet mens hun runket meg…

Jeg løftet henne av og la henne på rygg.. Presset meg inn i henne.. Så henne dypt i øynene og kysset henne.. Knullet henne mykt, ømt og deilig..
-          Ååå herregud Chris! Mmmm så deilig..
-          Mmm du er så god Nina..
-          Deilig..

Jeg øket tempoet litt.. Og så henne i øynene hele tiden, hun klynket og stønnet..  Herlig, utrolig herlig.. Jeg kjørte på mer og mer intenst.. Hun stønnet høyere og høyere.. Herregud du er digg Nina..

Vi knullet mer og mer intenst og jeg kjørte på det jeg klarte.. Mens jeg hele tiden så henne i øyene.. Hun smilte og var våt i øynene..
-          Jaaa Chris, deilig, jaaa…
-          Mmm digg Nina..
-          Ååhh jaa.. Knull meg Chris..

Jeg øket tempoet, presset bena hennes bakover, lenger og lenger og knullet hardere og hardere.. Tok henne i lange raske dype støt.. Hun vre seg.. Jeg kjørte på..
-          Jeg kommer snart Nina..
-          Ååå digg Chris.. Kom du!

Jeg pumpet på det jeg klart.. Kjørte på.. Intenst..
-          Jaaa jeg kommer, stønnet jeg og trakk meg ut.. Runket litt og eksploderte over henne.. Sprutet over henne og hele magen brystene ble fullt av sæd.. Sykt digg!! Herregud du er deilig, stønnet jeg..
 
Vi lå tett.. Det var så digg.. Bare koste.. Jeg var nypult med to forskjellige på kort tid.. Smilte tilfred..
-          Vet du Chris, du er så digg.. Du er hard, myk og alt!! Hun snakket lavt og ekte..
-          I morgen vil jeg ta deg ordentlig Nina..
-          Hva er ordentlig Chris?
-          Vent å se Nina, jeg vil ta deg lenge og skikkelig i morgen..
-          Mmm, min kåte sexmaskin.. Du er sexgal du Chris!

Jeg smilte, SEXGAL ja, kunne vel ikke passet meg bedreJ

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar