lørdag 27. april 2013

Fredag - Hard sex med Nina

Sendte melding til Nina at jeg ble sen fra jobb.. Spiste på jobb og kom meg ikke hjem før i åtte tiden.. Når jeg var på vei hjem fra kontoret sendte jeg ny melding til henne…

”Nina, jeg er på vei hjem.. Vil du skal vente naken på meg i sengen….”

Det kom ikke svar.. Jeg kjørte og parkerte utenfor.. Gikk rolig inn, så meg rundt i stuen og sa hun var ikke der.. Smilte for meg selv.. Lydige lille Nina, jeg gikk på badet.. Kledde meg naken..
Da jeg kom inn på soverommet, så jeg Nina ligge helt naken på magen, jeg smilte, satte meg over henne og klapset henne.. 10 raske på hver rumpe ballen…

-          Åhhh Chris.. Au, au, au.. Åhhh… Herregud…

Hun klynket og klaget, jeg snudde henne på rygg.. Festet armene hennes til bena hennes..  Strammet, deretter snudde jeg henne litt så hode lå ved kanten av sengen.. Jeg lente meg over henne og førte pikken min inn i munnen hennes.. Hun sugde… stønnet og sugde… Jeg presset pikken inn og ut av munnen, hun lå med hode nedover og jeg munnknullet henne intenst.. Hun vre seg.. Jeg kjørte munnen hennes mer og mer intenst.. Så at det kom en tåre frem fra hvert av øynene… Presset inn og ut.. Munnknullet henne intenst, hardt… Hun klynket og stønnet… Jeg øket tempoet og kjente jeg nærmet meg.. Holdt hodet hennes fast, og knullet munnen hardt.. Stønnet og eksploderte, langt ned  i halsen hennes.. Hun vre seg og stønnet…
Trakk meg ut.. Hun lå på ryggen sprikende, jeg masserte fitta hennes.. Hun vre seg og stønnet… Oljet fitta litt.. Det rant ned til rumpen, jeg fant tre anal kuler… Presset dem inn i henne.. Hun stønnet.. Jeg presset en vibrator inn i fitta hennes…  Kjørte den intenst inn og ut og satte på vibreringen.. Hun hylte til og stønnet.. Jeg knullet henne hardt den med vibrerende dildoen hun stønnet høyere og høyere..
-          Jaa, herregud Chris..

Jeg stoppet, trakk ut anal kulene..  Hun skvatt til, så ut som hun nesten hadde glemt at dem lå i stumpen..
Jeg stoppet opp… Nina lå og vre seg.. Jeg tok frem massasje apparatet.. La det mot klitten hennes og satte på vibrering, sakte.. (det er et slik som en setter i stikk kontakten) det vibrerte forsiktig..
Jeg presset den mot fitta skrudde vibreringen opp, den vibrerte mer intenst, heftigere.. Hun stønnet høyere og høyere.. Jeg skrudde den ytterligere opp og vibreringen ble heftig.. Hele armen min ristet.. Hver gang jeg var over klitten med den eksploderte hele Nina og ristet… Jeg jobbet med hele fitta hennes… Og Nina fikk orgasme etter orgasme, hun eksploderte.. Det kom en liten sprut fra henne..  Jeg fortsatte og massere fitta intenst med vibratoren… Hun pustet, var rød i kinnene og rydelig sliten…

Jeg fjernet den… Så på Nina, hun lå og smilte, var litt små skjelven og stønnet.. Jeg smilte til henne mens jeg presset pikken inn i rumpa hennes.. Nina stønnet…
-          Åhh Chris, jeg er så sliten..

Jeg gle inn og ut av rumpen hennes, trangt, varmt og utrolig deilig.. Presset henne bakover og tok henne.. Hun hylte litt.. Jeg kjørte henne hardere og hardere.. Knullet to`rn hennes så intenst.. Hun stønnet og klynket..
Jeg øket tempoet og tok henne hardt i rumpa..
-          Mmm deilige tøsejente.. stønnet jeg..
-          Ååå Chris, Jaaa jaaa Chris, deilig!!

Jeg kjørte på hardere, tok henne hardt.. Presset meg inn i rumpen hele tiden.. Knullet Nina alt jeg orket… Kjente jeg nærmet meg, tok henne så hardt jeg klarte, intenst og deilig..
-          Å fy faen, jeg kommer snart..  Jaaa mmmm jaaaaaa jeg eksploderte inn i rumpa hennes…

Datt sammen over henne og vi lå tett.. Jeg løsnet bena og armen…. Vi lå tett..

-          Du er så digg Chris, pikken din er den deiligste jeg har smakt!
-          Du er flink Nina..

Deilig Fredag!! I morgen er det lørdag, da er det utpå byen!! Må ha meg en prat med Nina i forkant så ikke jeg havner i noe sjalusi på byen, vil helst at vi går ut og har det gøy med venner.. Hun med sine jeg med mine… Så får vi se!!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar