onsdag 1. mai 2013

Mandag - Tirsdag - tur til Trondheim

Søndagen ble en rolig dag.. Vi lå i sofaen koste og så film.. Ingen sex faktisk.. Jeg orket ikke å ta noen initiativ at all.. Var utslitt og trett..

Så det ble en veldig rolig dag og kveld.. Bestilte take away og bare slappet av…

Mandagen reiste jeg til Trondheim.. Men var faktisk fortsatt sliten etter helgen så jeg gikk å la meg etter møtene og en kort tur ut for å spise..
Tirsdag… I dag har vært en dag med møter i Trondheim.. Jeg kjenner energien, den bobler litt..  Skal ikke hjem igjen før i morgen ettersom vi skal ha en middag sammen vi på avdelingen for dette prosjektet.. Kjenner jeg er litt utålmodig.. Nina har meldt meg med at hun savner meg osv…

Jeg er faktisk litt in love with Nina.. Men.. Jeg vet jo helt sikkert at jeg ikke kommer til å bli 100% trofast med henne, hun er liksom ikke den.. Ikke den jeg kan det med og jeg vurdere å si det til henne.. Kanskje like greit å informere og fortelle at Nina, jeg er utrolig glad i deg, men jeg klarer ikke å være trofast.. Kanskje det er fullstendig krise å si det også!?
Jeg er jo ikke typen til å ha dame og dette har gått litt for fort frem..

Møte i Trondheim.. Vi skulle ha et innledende møte angående noen store innkjøp.. Innkjøps sjefen til Shell var tilstede.. Nyansatt, striks, veldig opphengt i alle regler og lover.. Men.. Utrolig sexy, lange ben, fast deilig rumpe, passe stor bryster og noen ordentlig utpregede lepper.. Jeg var nok ikke alene om å sitte å smug titte på henne, men jeg var nok alene om å legge en plan for å flå av henne klærne..
Det ble en litt intens diskusjon over hvordan dette innkjøpet skulle i gjennomføres, den nye innkjøps sjefen mente at det minimum skulle hentes inn fem tilbud.. Alle andre var meget happy med to tilbud da det ikke var så mange en var interessert i å handle av..

Det ble diskutert frem og tilbake, jeg pratet litt begge veier så ingen var sikre på mitt ståsted, mens alle andre var mot innkjøps sjefen.. Hun ble mer og mer usikker ettersom hun ble kjørt skikkelig på at hun nå ikke kunne harselere på denne måten.. Men hun sto på sitt, selv om usikkerheten ble tydeligere og tydeligere… Da smalt jeg til, tok ordet og sa at alle her selvfølgelig må føye seg etter innkjøpssjefens krav. Dersom en ikke gjør dette hvordan skal da en innkjøps sjef klare å utføre sin jobb? Jeg la ut og la ut.. Og jeg så at hun ble mer fornøyd med mitt konsekvente innlegg..
Det ble stilt etterpå og vedtatt at det måtte hentes inn fem anbud..  Det har vært en lang intenst dag, jeg gikk fra møtet, tok heisen ned og booket en taxi, da så jeg hun komme løpende ned….

-          Hei du! Hvor bor du?
-          Radisson, smilte jeg..
-          Så herlig, jeg også…

Vi tok taxien, telefonen min ringte så jeg satt i telefonen hele taxi turen.. Fikk ikke pratet noe, jeg la akkurat på til oppgjøret..
Vi kom inn på hotellet og sto i heisen sammen, pratet litt lett om at middagen var om et par timer… Vi gikk bortover gangen, bodde i samme etasje.. Jeg informerte om at jeg er i baren om en times tid om hun kjedet seg.. Hun blinket og nikket..

Jeg slappet av litt, tok meg en dusj.. Tenkte over kvelden.. Jeg bestemte meg for å gå all in tidlig med frøken innkjøp, sjekke om det var håp.. Så jeg at dette ikke gikk, forsvinner jeg ut i Trondheims fine natteliv.. Det er tross alt natt til 01 Mai..
En time senere, nydusjet, dressen er på.. Jeg går ned i baren.. Bestiller meg en øl.. Setter meg til rette, slapper av.. En del mennesker faktisk og jeg ser raskt at her er det litt av hvert…J

Innkjøpssjefen, hun kommer gående, i en prefekt business drakt. Den viser at hun har lår, rumpen kommer tydelig til syne og brystene duver lett… Hun fremhever rett og slett, pupper, rumpe og lår!
Setter seg ned, som den gentlemanen jeg er spanderer jeg et glass vin på damen..

Vi prater lett.. Hun har bare hatt jobben som innkjøps sjef i to mnd.. Kom fra en lettere jobb og var tydelig på at hun så mange utfordringer med å jobbe med slike grupper som oss.. Men at hun hadde ambisjoner og ønsker om hvordan dette skulle struktureres… Jeg bare satt å hørte på, smilte..
Så takker hun meg for støtten og sa hun var i ferd med å overgi seg når jeg brøt inn. Jeg smilte bare.. Vi pratet lenge, jeg flørtet litt diskré, fikk frem at jeg syns hun var utrolig flink og at hun absolutt gjorde en god jobb og hvor viktig det er å stå på sitt..

Plutselig ble vi flere og måtte av sted til restauranten, med hensikt valgte jeg å gå litt for meg selv bak resten av følget, jeg så alle presset seg frem og mot innkjøpssjefen.. Det var tross alt kun en kvinne og seks menn.. Fra min posisjon bak så det ut som fire som jaktet om å gå tettes på henne for å kommunisere med henne. Jeg smilte lett, tenkte at nå får hun vise hva hun tenker.. Jeg gikk sist inn på restauranten, forsvant inn i garderoben og hang fra meg frakken.. Innkjøpssjefen ventet på meg.. Jeg smilte.. Tenkte at nå nærmer vi oss..  Dermed havnet vi ved siden av hverandre.. Flørtet diskré lot alle andre komme med sine brautende kommentarer og hvordan dem forsøke å legge frem sjarmerende kommentarer.. Etter hvert som en etter en ble små fulle ble det bare mer og mer pinlig å høre på.. Selv kontrollerte jeg meg, men ikke mer enn at jeg hele tiden sendte noen blikk, kommentarer og rolig lot hun forstå at hun var en kvinne jeg meget gjerne ønsket meg.. Jeg følte hun så på meg med et blikk jeg likte, men var ikke sikker.. Klarte liksom ikke å lese denne kvinnen..
Kvelden gikk og vi ble enig om dra videre til et utested.. Alle var små fulle og vi fant et sted med et ”lokalt” live band.. Stor stemning!

Vi danset og koste oss.. Jeg satt med min pils, studerte litt rundt, bestemte meg for at nå var det slutt på denne rolige flørtingen.. Nå skulle det trøkkes til slik at jeg hadde mulighet for å jakte på andre… Akkurat da kom det en rolig låt, det kunne ikke passet bedre og jeg var rask med å by henne opp til dans… Vi lo lett og flørtet.. Jeg lot hendene stryke litt over ryggen hennes.. Lusket den ene ned over rumpeballen.. Diskre.. Hvisket til henne….
-          Du er utrolig sexy… Hun smilte
-          Jeg har sett blikket ditt i hele kveld.. hvisket hun…
-          Ja du har kanskje det, men jeg føler vel du har hatt blikk fra alle..
-          Det er ingen av dem andre som er interessante, og det tror jeg du også har følt.. Du har stil du Chris.. Jeg blir bestandig betatt av stil… Hun smilte..
-          Du har også en ekstrem stil smilte jeg.. Eller klasse.. Du er særegen…
-          Jeg kysset henne på halsen i det låten nærmet seg slutten.. Vi takket for dansen og satte oss..

Jeg klarte ikke å bli helt klok på dette, men bestemte meg for å fullføre å se om det var mulig… Det begynte å bli sent og vi bestemte oss for å avslutte, vi gikk mot hotellet… Det var bare innkjøpssjefen, en kollega og meg igjen.. Vi var tre fulle mennesker som gikk bortover, jeg strammet meg opp og rettet på skjorten.. Vi kom inn på hotellet og vår kollega insisterte på at vi måtte ta et avsluttende glass på rommet hans.. Han hadde en flaske cognac.. Hmm lite lurt.. Men vi lo og var enige om at det var lurt.. Vi ble sittende, og prate.. Koste oss og skålte.. Flørten mellom meg og innkjøpssjefen ble mer intenst, og blikkene ble hengende.. Jeg smilte til henne så på klokken, den var 05.00..
-          Herregud jeg må nok snart ta kveld jeg..

Hun bare smilte.. Vår kollega nektet oss, et glass til da..  Han gikk på toalettet og akkurat i det han lukket døren, kysset hun meg.. Jeg strøk henne over kinnet og smilte…

-          Vi går, sa hun…
Vi forsvant mens han var på toalett.. Gikk inn å hennes rom.. Klinte.. Jeg sto inntil henne og vi klinte.. Vi var fulle, men jeg var utrolig kåt.. Jeg løftet forsiktig av henne toppen, masserte brystene hennes.. Kysset henne grådig.. Jeg åpnet buksen hennes og trakk den ned.. Hun sto rolig, strøk meg i håret..

Jeg kysset henne… Hun smilte..
-          Er du en sånn kåt mann du da? Hun lo litt..
-          Mmm på deg ja.. Sykt kåt.. Tror ikke jeg har hatt så stor lyst før…
Hun lo… Kysset meg…
-          Deilig, la lystene utspille seg på meg!

Jeg kastet dressjakken, hun åpnet skjorten min og strøk meg over brystkassen.. Jeg masserte brystene hennes, vre bh`n av henne.. knadde dem.. Hun førte hodet mitt ned mot dem som om hun kommanderte meg til å slikke på dem.. Jeg knadde dem, masserte og sugde litt på niplene… Hun stønnet..  Jeg åpnet buksen min og fjernet den… Hun så på meg.. Jeg tok henne i hånden med meg innover rommet.. Hun stoppet meg.. Bøyde seg over pulten som sto der… Og sto med rumpen mot meg.. Snudde seg og så på meg..
-          Ta meg bakfra..

Jeg sto litt på avstand, studerte henne.. Herregud for et syn, hun sto der med sine lange deilige ben foroverbøyd mer eller mindre 90 grader.. Med string trusen på.. Ventet på en sulten Mann som meg!!
Jeg gikk bort til henne… Dro litt forsiktig i trusen.. Den splitet henne litt… Jeg dro den ned og av.. Smilte.. Masserte rumpen litt og gle inn i henne..Sto bak henne masserte brystene hennes og smilte.. Begynte å jokke sakte, forsiktig inn og ut… I myke bevegelser. Hun stønnet…

-          Mmm deilig, ta meg hardt hvisket hun..

Jeg øket tempoet, knullet henne mer intenst bakfra.. Hun stønnet.. Jeg sto oppreist, holdt hendene over hennes faste rumpe og tok henne mer intenst, knullet henne bakfra med lange intense bevegelser.. Hun stønnet høyere og høyere.. Jeg kjørte på.. Intenst..
-          Herregud så deilig, hun stønnet..
-          Mmm du er herlig, hvisket jeg..

Jeg knullet henne bakfra, jeg var sykt kåt.. Men full så jeg kjente og følte at jeg kunne knulle i timer… Jeg bare sto slik jokket inn og ut.. Lenge.. Kjørte kuken inn og ut av henne.. Hun stønnet, pustet tungt..
Trakk meg ut… Smilte til henne… Klapset henne på rumpen..

-          Mmm, frekke jævel stønnet hun..
-          Frekk du også, hvisket jeg..
-          Mmm… Liker du er litt frekk lo hun..

Jeg la henne på sengen.. Knullet henne i misjonær.. Masserte brystene hennes.. Og lå og pumpet inn og ut.. Så på henne, smilte… Tok henne mer intenst..  Jeg presset bena hennes bakover og la dem på skuldrene.. Hun hylte til litt og jeg kjørte på det jeg klarte.. Hun stønnet.. Høyere og høyere.. Jeg smilte.. Og tok henne hardt.. Jeg presset bena hennes sammen og bøyde dem bakover.. Knullet henne intenst.. Deilig.. Så ned og så kuken min gli inn og ut av henne.. Nydelig.. Den deilige barberte fitta hennes presset rundt kuken min.. Herlig.. Sto på kne og pushet inn og ut..
Jeg jokket på alt jeg klarte.. Kjente jeg var varm og sliten, men det var sykt deilig og jeg bare knullet det jeg klarte.. Hun stønnet høyere og høyere.. Jeg elsket lydene fra henne.. Klynk, stønn og kåte lyder.. Hva jeg kaller kvalitetslyder..

Trakk meg ut og presset den inn igjen.. Jeg presset den ene foten henne stil sides og holde den andre rett opp.. Knullet henne intenst.. Mmm sykt digg…
Sto halveis over henne og kjørte på inn og ut av henne.. Tok henne intenst.. Knullet henne hardt.. Hun ristet litt, hele hotell sengen beveget seg.. Nydelig!

Jeg sto slik lenge, jokket inn og ut.. Hun vre seg… Jeg kjørte på… Trakk meg ut av henne og la meg ned.. Pustet litt…
-          Sliten stønnet jeg…
-          Mmm jeg også stønnet hun…

Jeg hentet to flasker vann, vi drakk litt.. Hun la hånden rundt kuken min.. Den sto rett opp..
-          Denne er ikke sliten stønnet hun og gapte over den..

Mmm deilig.. Hun sugde meg ømt.. Sakte.. Jeg elsket å kjenne.. Hun så opp på meg.. Jeg bare lukket øynene og elsket behandlingen.. Deilig.. Nydelig!! Hun sugde meg ømt og deilig… Jeg tok henne i hode og holdt henne.. Gle litt inn og ut og øket tempoet litt.. Hun stønnet.. Jeg kjørte på litt.. Mmm deilig.. Jeg nærmet meg..
-          Herregud, jeg kommer stønnet jeg!! Hun fortsatte… Deilig..
-          Herregud.. Åååå jaaaa, jeg kommer.. Jeg trakk meg ut av munnen hennes og sprutet over brystene hennes.. Mmmmm så deilig… Sto over henne.. Herregud.. Så digg..

-          Mmmm deilig mann… hun smilte..
-          Mmm deilig innkjøpssjef… smilte jeg.
-          I morgen skal du ta meg i rumpa før vi reiser hjem.. hun var kåt i stemmen.. og rød i kinnene
-          Jeg lover sa jeg.. Og tenkte dette var prat basert på en full kåt kvinne

Hun geipte til meg når jeg brukte tittelen hennes.. Jeg lo.. La meg ned ved siden av henne.. Vi sovnet..
Jeg voknet av at hun sto i dusjen.. Så på klokken.. 11.00.. Må komme meg i dusjen.. Gikk inn på badet, så hun sto med ryggen til.. Jeg var hard og kåt.. Så den deilig rumpen hennes.. Smatt inn i dusjen, kysset henne på halsen og masserte brystene..

-          God morgen hvisket hun..
-          God morgen, takk for i natt.. hvisket jeg..
-          Mmm det var deilig..
-          Mmm virkelig hvisket jeg… Masserte brystene hennes…
-          Jeg vil mer, hvisket hun… Vi har en avtale fra i natt?

Jeg trodde det var glemt… Men smilte.. Kom sa hun og tok meg med til sengen.. Ga meg olje.. La seg på magen.. Jeg trakk stumpen hennes opp.. Gle inn i fitta.. Deilig…. Mmmm… Jeg smurte litt.. Mens jeg gle sakte inn og ut.. Lot langefinger gli inn.. Hun stønnet.. Jeg trakk meg ut.. Kuken min var dryppende våt.. Jeg presset den sakte inn..

-          Åååå jaaaa, endelig… Deilig… Mmm jeg elsker det!!!

Jeg presset meg helt inn.. Den gle inn..  Hun trakk rumpeballene litt fra hverandre, hjalp til…  Jeg kjente at her varer jeg ikke lenge.. Jeg bare satte opp et intenst tempo med en gang… Knullet henne intenst og hardt i rumpen.. Hun stønnet høyt.. Jeg stå ene hånda hennes massere fitta mens jeg knullet henne i rumpa.. Jeg tok henne hardt.. Klasket mot henne.. Lydene av ballene mine hørtes..
Deilig… Kjørte så hardt jeg klarte.. Mmm for en rumpe..

-          Åååå jeg kommer stønnet hun.. Jaaaa jaaa.. Deilig.. Hun ristet og stønnet..

Jeg øket tempoet mer og kjente jeg nærmet meg… Jaaa herregud stønnet jeg…
-          Jeg kommer, du er så deilig stønnet jeg høyt..
-          Ja kom i rumpa mi.. .Jaa… mmm Herregud så deilig!!
-          Mmmm så digg… Jaaaaa jeg eksploderte og sprutet ut i henne.. Fy så deilig!!

Vi lå tett… mmm herregud så digg… Jeg strøk litt på henne..
-          Mmm du er herlig hvisket jeg..

Hun var tydelig litt flau og rød i kinnene.. Gikk i dusjen…
Vi pratet ikke så mye før vi sa farvel…  Må si jeg gleder meg til neste møte med innkjøp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar