torsdag 2. mai 2013

Hardt siste.... Nina avsluttes

Kom hjem litt utpå dagen 01 Mai… Nina var på familiebesøk så jeg slappet litt av.. Utpå kvelden kom Nina hjem, hang rundt halsen på meg, klinte og var kosete… Jeg var mer trett.. Men… Er vel ikke så vanskelig å be…

-          Nina, skal vi se en film?
-          Hm.. Har savnet deg Chris, er så kose syk…
-          Ja men er det ikke kos å ligge å se en film da?

Hun svarte ikke, jeg fikset frem en film jeg leide og vi la oss i sofaen.. Lå tett, jeg bak Nina, jeg holdt rundt henne.. Midt i filmen kjente jeg hun begynte å stryke meg mellom bena og responsen uteble såklart ikke.. Jeg smilte litt for meg selv, men tenkte at her skal jeg holde igjen lengst mulig.. Lå rolig.. Hun masserte mer og mer intenst, og jeg begynte å bli ordentlig kåt.. Men jeg gjorde ikke noe, lå bare rolig og slappet av.. Selv om det banket i kuken.. Hun gnikket litt.. Og der forsvant fingrene hennes ned i buksa og hun tok tak rundt kuken min.. Runket sakte opp og ned.. Forsiktig..
Etter en stund snudde hun seg.. Så på meg.. Kysset meg..

-          Herregud, hva er det med deg?
-          Ser jo film smilte jeg…
-          Du er den kåteste mannen jeg kjenner.. Ja sikkert i verden, også ligger du bare der?
-          Ser film, smilte jeg..
-          Chris! Knull meg! Jeg har savnet deg og jeg er våt mellom bena…

Jeg bare smilte og fulgte med på filmen.. Hun krøp ned.. Åpnet buksa mi, tok den i munnen.. Jeg lukket øynene.. Mmm så deilig.. Hun sugde som en prinsesse.. Herlig..
Jeg stoppet henne.. Smilte… Dro henne opp til meg og vi klinte..

-          Lyst på kuk du?
-          Jaaa!! Hun  var ivrig…
-          Lyst å bli tatt av meg!?
-          Jaa, kan vi ikke legge oss!! Knull meg Chris!!

Jeg tok henne i armen, løftet henne opp… Vi gikk opp i sengen.. Jeg fant frem tau og bandt henne fast så rumpen hennes sto opp mot meg.. Jeg masserte rumpen hennes… Smilte for meg selv..
-          Ti på hver! Tell høyt.. Jeg var streng i stemmen..

Klapset henne hardt.. En gang to ganger.. Hun telte ikke.. Bare auuuu…
-          Si ifra når du er klar da så kan du bare begynne å telle…
-          Å… 1…au..2..au.åå…3…4…5..6..fy faen.. 7..8..9.. 10….
-          Flink liten jente, sa jeg…

Rumpen hennes var rød.. Brennende rød…Jeg masserte den litt.. Før jeg oljet den inn.. hele rumpen hennes.. Oljet inn rumpeballene og rumpehullet.. Det glinset olje all over… Smilte litt for meg selv… Jeg lot en dildo leke rundt anal åpningen.. Presset den sakte inn.. Hun vre seg, stønnet høyt… Jeg presset kuken min inn i fitta hennes samtidig.. OG tok henne hardt.. Kjørte på.. Knullet fitta så hardt jeg kunne.. Knullet av all min styrke.. Banket kuken inn og ut.. Mens jeg holdt dildoen inni rumpen hennes… Hun stønnet høyt….
-          Så du vil ha kuk du lille tøs.. Sa jeg mens jeg knullet henne så sykt hardt..
-          Jaaa… deilig Chris… Du er min Mann… ropte hun!!!
-          Du er en kåt liten jente… Jeg kjørte på.. Stønnet og knullet henne intenst…
-          Herregud Chris, det er så deilig, jeg kommer snart… Taaaaa meg…

Jeg elsket når hun spurte om jeg kunne TA… jeg kjørte kuken inn og ut rytmisk…
-          Åååå Chris… Jaaaaa jeg kommer, jeg kommer, jeg kooommmmer… Fy så digg…….

Hun var skjelven, jeg jobbet på inn og ut… Sykt digg…. Trakk meg ut… Så på henne… Smilte der hun satt/sto fastbundet… Hun viste nok hva som var i vente nå.. Jeg la kuken mot rumpen hennes.. Presset den inn… Dette er så deilig… Nina har en sykt digg rumpe… Jeg presset, presset og presset.. Hun stønnet… Jeg begynte å jokke inn og ut.. Knullet det jeg klarte.. Kjørte på.. Tok henne hardt, pumpet inn og ut av rumpen hennes.. Nærmet meg.. Hun stønnet.. Jeg stønnet.. Det var deilig.. Jeg så på henne der hun sto.. Jeg kjørte på.. Intenst.. Og eksploderte inni henne.. Sinnsykt deilig orgasme..
Herregud så digg det var.. Hun stønnet… Og pustet… Jeg løsnet tauene hennes.. Og vi la oss tett.. Hun i min armkrok…

-          Du Chris.. Kommer du alltid til å være slik?
-          Være slik.. Hvordan?
-          Hard, bestemt, slem…… Ordene hang i luften……Jeg pustet litt.. Var usikker på hvordan jeg skulle svar henne..
-          Slem sier du?!
-          Ja jeg liker ikke å få rød rumpe, det er liksom sexy med et klaps.. Men sånn som i dag er det ondt og jeg brenner litt nå…
-          Resten da?
-          Det er jo deilig også, men…
-          Jeg skjønner deg Nina… Jeg hadde nok tatt den litt langt og litt for ofte langt…
-          Men du Nina… Mulig jeg ikke er mannen for deg.. Jeg er så utålmodig, så ustrukturert…..
-          Hm… Jeg er blitt så glad i deg Chris…
-          Jeg er glad i deg også Nina.. Men jeg vil ikke skuffe deg.. Kanskje vennskap er bedre…
-          Uff Chris… Du kan få klapse meg altså…!! Men..
-          Nina, jeg kommer aldri mer til å gi deg noen klaps..
-          Ja men, det var jo.. Begynte hun..
-          Nina, jeg er en oppegående mann.. Når du tar dette opp slik du gjør.. Så er jeg helt enig med deg.. Jeg har vært for hard… Men jeg blir revet med… Beklager Nina..

Vi lå slik å pratet lenge, vi ble enig om å fortsette litt til, men at vi var noe forskjellige… Jeg ville egentlig avslutte, men hu tryglet.. Så får vi se…!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar